Snart examen

På onsdag tar jag examen.
Känns helt sjukt.
Tiden har verkligen gått snabbt..
Två år har gått av bara farten.

I fredags hade jag min sista praktikdag på Ticket i Stockholm.
Jag har trivds bra. Även då jag ibland har känt att chefen har varit
elak så har det ibland varit rättvist.. liksom, vissa saker hon har sagt,
men hon kunde ha sagt dem på ett bättre sätt.
Men hon har bett om ursäkt för det, så det är lugnt.
Men hon gillar mig faktiskt.
Både hon och jag kände väl att detta kanske inte var rätt för mig.
Vi har diskuterat och kommit fram till samma sak. Vilket kändes skönt.
Men betygen så kom vi även där överens.
Även om betygen blev låga, så hade hon förklaringar till allt.
Det uppskattade jag. Hellre att hon är ärlig, än bara kör falskspel.

Imorgon ska vår klass åka kryssning med Birka Paradise.
En riktigt fin båt. Faktiskt den finaste av alla de som går från Stockholm.
Det ska bli riktigt kul faktiskt. Ser fram emot den.
Det blir ju inte riktigt som alla andra gånger då jag åkt kryssning och festat,
utan denna gång blir det utvärderingar, prat om praktiken och lite annat.
Vet inte riktigt allt vad hon har planerat in (vår lärare).
Sen blir det buffé klockan 21 i alla fall. Ska bli mumsigt. Man får dricka hur mycket
vin man vill till maten ska tilläggas, så det kommer man ju att göra. Sen fest!!!
Tisdag ska vi gå en rundtur på båten.. hmm.. rundtur?? Jag har sett de flesta typer av
hyttar.. utom just sviterna och de hytter som är nere på tvåan, men jag gissar på att
det inte är någon skillnad sen tidigare. Vi ska även upp till bryggan, där har jag däremot inte varit.

Har packat klart här i Antons lägenhet.
Har bara kvar det som jag ska ha på mig imorgon, sminket, hårborsten, och lite till..
Men de går snabbt att packa imorgon.
Ska göra lite saker på stan.. (dvs. jag åker till Skanstull, för där hittar jag bra) innan
jag möter upp Malin och några till från klassen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0