Sticker emellan med lite känslosnack

Det är inte första gången detta händer,
och förmodligen inte sista gången nu heller.

Önskar verkligen jag kunde prata med dig!
Men du vet inte riktigt om det.. att jag vill prata med dig.
Tycker verkligen att du är en superfin person, skulle verkligen
vilja lära känna dig mycket bättre.

Jo, texten ovanför handlade om en kille, men han vill jag bara lära känna mer.
Problemet handlar om någon annan. Orkar snart inte mer.
Jag bryter ihop. Mår så jävla dåligt. Vet inte hur jag ska komma ifrån det.

Sen oroar jag mig grymt mycket inför framtiden.
Jag ser faktiskt inget ljust på framtiden.
Vet att det finns personer som älskar mig och som jag älskar.
Vet även att det finns personer som är falska mot mig, varför kan man inte vara ärlig?

Jag ser kanske ut att vara en sån glad och sprallig person som alltid eller
oftast är positiv och ler mycket.
Men på insidan är det något helt annat.

Killing me softly..
One of us is gonna die young..

Kommentarer
Postat av: Chrille

Du om någon vet ju att livet går både upp och ned. Det finns stunder då du sett avgrunden och det finns stunder då du varit med om lycka, glömt inte det. För de stunderna kommer igen, både olycka och lycka. Tror att du kommer vara med om många lyckliga stunder. Du har mycket livsglädje i dig egentligen om du tänker efter, även om det inte känns så just nu. Tänk tillbaka, det finns ögonblick du haft det mycket värre än du känner nu, du gav inte upp då och jag tror inte du ger upp nu heller. Du behöver bara ta det lite lungt och inte oroa dig så mycket. Du är en smart tjej, du kommer att fixa det här, lovar.



Kram på dej

2009-05-03 @ 23:29:20
Postat av: kakki

hms, men ring mig! Du vet att du kan prata (sorry om jag snackat för mkt om mig själv också..) men liksom jag vet att det är en hård framtid fast se det ur en positiv synvinkel, tänk att du har mkt att hinna se o lära dig av (få ut av) innan du e död. Alltså; när man väl e död - då kan man inte gå tillbaka, då är det ständigt mörker - varför dö olycklig å sen bli en osalig ande för resten av livet? hur kul är det på en skala? ;o Skriv ned det som är positivt i livet (anledningar till att leva/samt anledningar att dö) då ska du se vad du får flest av. Visst är det synd att vi lever i ett hårt/kallt å svårt land; men vi kan göra ngt åt sakenm

2009-05-04 @ 14:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0