Första dagen på jobbet..

Det var min första dag på jobbet idag.
Snacka om att jag var nervös och spänd
inför att börja på något nytt igen.
Vi var 20 stycken nya som började idag.
Med tanke på att de var över 500 stycken
som hade sökt så e jag sjukt nöjd med att
ha fått jobb. :)

Detta var då den första dagen.
Och det är utbildning i en vecka, sen så
får jag börja jobba.
Det kommer bli nervöst, men de kommer nog
att gå bra.

Men jag är verkligen sjukt trött.
Har jätteont i huvudet och helt slut i hela
kroppen. Bara för att man har suttit och varit
alert hela dagen. Verkligen hela dagen från
klockan 9 - 17.
Imorgon jobbat man från 8-17.
Samma sak hela veckan ut.

Verkligen glad att ha fått ett jobb.
Tror att detta kommer att bli kanonbra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0