Nu så..

Nu verkar det äntligen hända saker.

Fick besked idag att jag har fått jobb.
Det känns jättekul.
Verkligen!
Kanske inte är världens bästa jobb,
men det är i alla fall ett jobb.. och det tackar
man ju inte nej till direkt.
Jag fick veta det idag klockan 14,
och jag börjar imorgon klockan 9.
De e snabba takter.
Är så pass less på att va arbetslös.
Man blir rastlös och gör inget vettigt alls.

Vad mer har hänt?
Jo.. var på fest i fredags.
Riktigt riktigt roligt! :)
Vi satt mest och snackade.
Tydligen så hände de en del saker på festen som
jag inte minns.
Men vi for iaf ut på Balzac sen på kvällen.
Det var riktigt skoj.
Träffade några som man kände sen innan
som man snackade med.
Eftersom de finns en del minnesluckor från kvällen
så måste jag ändå erkänna att jag hade grymt roligt!

Igår däremot så var det dans.
Vilket är en helt annan sak än att dricka.
Här dansas det bugg och foxtrot.
Det var riktigt roligt.
Trots att det var som en isbana den första dansen,
så blev det en rolig kväll.

Kan väl inte säga att det har hänt så mycket spännande
annars i mitt liv som e värt att berätta om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0