Skärpning

Jag har sagt nu flera gånger att jag ska skärpa mig och
skriva fler inlägg i min blogg. Och jag tänkte börja med det
idag!

Har hänt en hel del sen sist.

Gick utbildning på mitt jobb. Man var slut i huvudet de första dagarna,
men de gick över och övergick till att de blev roligt.
Fick sitta och lyssna på de som arbetade. Var intressant.
Sen i måndags fick jag sitta själv och ta emot samtal.
Vilket var väldigt intressant. Sålde faktiskt.
Sitter på en kundtjänst för er som inte vet.
Sen har jag varit sjuk fyra dagar.. inte alls kul :(
Feber.. har spytt.. och har haft jätteont i magen.

Har varit och dansat igår till Sannex!
Grymt bra band.. duktiga musiker!
Hade riktigt roligt!!

Har en del roliga bilder också från några fester.
Men lägger nog bara upp en bild på mig!
De får räcka för denna gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0