Har inte hunnit

Har inte hunnit blogga så mycket på sista tiden.
Eller så har jag inte känt för det.

Men nu tänkte jag blogga lite i alla fall.

Den senaste tiden har jag jobbat lite som städare,
bara timanställd, men jag hoppas att jag får in lite pengar.

Nästa måndag ska jag börja plugga igen.
Lite blandade känslor. Men det är nog en bra kurs.
Ska läsa Hospitality Management.

Efter jul så kanske de blir att plugga ännu mer.
Det lutar åt det hållet i alla fall.
Hoppas på att jag kommer in på kurserna som jag
helst vill gå.
I sånna fall blir det att jag pendlar till Umeå och bor
kvar här i Skellefteå.

Vad mer har hänt?

Har kommit fram till vissa saker som jag har tänkt över.
De gäller min framtid.

Hur de går med dansen?
Jo, de går framåt med den.
De e ju så himla roligt att dansa så skulle kunna göra
det mycket oftare om jag fick chansen.
Var faktiskt och dansade i helgen, och de va så himla roligt.

Känner att jag har varit riktigt duktig idag.
Började med att jag steg upp, skrev ner min dröm som jag drömde inatt.
Sen började jag bära in utemöblerna.
Bar dom till förrådet.
Har en del saker som skulle ut till förrådet, så bar dit en del lådor och
sånt som jag inte behöver här inne just nu.
Har även försökt göra lite snyggt här inne också,
men ska fortsätta göra snyggare imorgon.
Behöver kanske inte ha så här mycket saker här inne i
mitt lilla rum.. så då e de bättre att röja bort lite mer saker, så man
har mer plats att bo på.
Är riktigt riktigt nöjd med den fina ljusslingan jag köpte i Luleå.
De blev supermysigt.
Nu skulle man bara ha någon att mysa med också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0