Lite depp

Vet inte vad det är med mig.
Men har varit lite nere nu ett par dagar.
Jag tror jag vet vad det beror på.
Det är flera saker som har spelat in.

Känner mig bara så ensam.

Inte alls kul att va ensam.

Ibland känns de bara som att man är bortglömd,
som att ingen skulle bry sig om man skulle försvinna.
Men jag vet att det finns folk som bryr sig,
så tänker inte försvinna.. inte på ett bra tag.
Vet att jag måste ta tag i vissa saker själv också,
det är klart.. de ska ju vara ömsesidigt.
Men det är inte alltid så lätt.. då man inte får något tillbaka.
Så, ibland känns de som att de vore bäst att totalt
strunta i vissa personer och bara bry sig om sånna som
faktiskt är värda att lägga energi på.
Tänker inte lägga ut några namn här.

Sen har jag jobbat ganska intensivt ett par dagar,
så jag är helt slut i kroppen.
Men fick sova ordentligt i natt, så nu tror jag att
mina batterier nästan är färdigladdade.

Jag har funderat en massa på en del.
Kan tyvärr inte nämna här vad det handlar om,
för de är lite för privat, men dom som vet, dom vet.

Just nu försöker jag bara bli mindre deppig,
men de går inte.
Hmm.. inte ens min favoritmusik hjälper mig just nu.

Kommentarer
Postat av: frida

Hej gumman,

Känner igen mig i vad du skriver... jag var i en svacka förra veckan, och det är inte kul. Höstdeppig eller vad det nu är, jag tycker det är svårt ibland att klättra upp ur sin mörka grop man fallit i... Låg flera dagar hemma i mörkret, gardinerna neddragna och utan kontakt med omvärlden(orkade inte svara i telefon eller mess) Ätandes på ostkrokar och tyckte synd om mig själv.

Ensamheten är inte lätt, jag saknar mina syskon och familj ibland så det värker i hjärtat. Även saknaden att någon ligger och håller om en om natten kan vara stark.

Hoppas du mår bättre snart och klättrar upp ut gropen, jag mår bättre idag. Du är inte ensam!



Ha en mysig söndag, puss

2009-10-04 @ 11:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0